Botádelle un vistazo!
Para a realización deste proxecto empregamos diversos recursos relacionados coas TICs aquí os amosamos algúns que se poderían facer para a realización das actividades propostas.
Na actividade 2, para aprender cousas novas sobre os animais, empregamos o JCilc que nos facilitou a labor, xa que puidemos desenvolver exercicios diversos e interactivos, entre os que destacamos:
Exercicio 1: O alumnado terá que buscar na sopa de letras as características dos animais invertebrados.
Exercicio 2: Este exercicio consiste nu xogo de memoria, no cal os alumnos buscarán as parellas das imaxes.
Exercicio 3: sería o mesmo ca o exercicio primeiro pero neste caso sobre animais vertebrados.
Exercicio 4: Consistiría nun xogo de memoria pero neste caso sobre animais vertebrados.
Un dos recursos empregados para a actividade 3 é a webquest que neste caso foi realizada por nós e que se pode ver a través deste enlace:
Exercicio 1: Os alumnos terán que facer unha distinción entre hortalizas e legumes arrastrando unha serie de fotos a unha caixa ou á outra.
Exercicio 2: Este é un divertida sopa de letras na que os nenos terán que encontrar no medio de todas esas letras o nome dos alimentos reflexados nas imaxes.
Exercicio 3: Aquí terán que conseguir adiviñar a que grupo pertencen os alimentos da imaxe.
Exercicio 4: Aquí terán que conseguir adiviñar a que grupo pertencen os alimentos da imaxe
Exercicio 5: Este puzzle tamén é unha divertida forma de descubrir diversos alimentos pertencentes ao grupo dos tubérculos
Exercicio 6: Aquí terán que conseguir adiviñar a que grupo pertencen os alimentos da imaxe
Na actividade 6 utilizamos o PDI para que o noso alumnado aprenda cousas novas sobre os alimentos que temos na nosa horta. Este recurso axudounos a deseñar unha serie de exercicios que nos parecen interesantes e divertidos para os nenos. Nesta serie de exercicios, os nenos deberán adiviñar os ingredientes cos que están feitas as receitas que mostramos.
Exercicio 1:
Ningún comentario:
Publicar un comentario